بیانیه مجمع نمایندگان استان ایلام پیرامون حمله اسرائیل

سرویس ایلام - مجمع نمایندگان استان ایلام طی بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونسیتی به بخش‌هایی از کشورمان را محکوم و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران توان این مهم را دارد که تکرار این اشتباهات را به آخرین اشتباه اسرائیل تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این بیانیه آمده است:

جمهوری اسلامی به عنوان قلب مقاومت و ام القرای جهان اسلام همواره در برابر سلطه و هژمونی ظالمانه آمریکا و غرب نماد ایستادگی و الهام بخش تمام قیام های مردمی علیه استعمار بوده است. 

رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان مزدور و عمله استعمار در منطقه که سیلی های سختی از مقاومت دریافت کرده است به هر ریسمان پوسیده ای چنگ می اندازد تا چند صباحی دیگر به حیات ننگین خود ادامه دهد اما طبق وعده الهی، ظلم ماندنی نیست و این نماد ظلم به زودی نابود خواهد شد. هیمنه پوشالی و از هم گسیخته این رژیم جعلی با نسل کشی در غزه و لبنان و حملات مذبوحانه و از پیش شکست خورده به ایران بزرگ، احیا نخواهد شد و شکست های مداوم و سخت از جبهه مقاومت، حامل نظم نوینی در منطقه و جهان است. 

قطعا جمهوری اسلامی در متن نظم نوین نقش آفرین خواهد بود و رژیم صهیونیستی به عنوان پیمانکار و مجری طرح های ضد بشری آمریکا در منطقه و جهان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست که مانع از فروپاشی نظم ظالمانه موجود و ایجاد نظم عادلانه نوین شود و در این راستا دست به هر خطا و جنایت غیر انسانی می زند. 

نمونه این دست و پا زدن ها، به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان بی دفاع در غزه و لبنان است. قطعا اتاق فرمان جنایت های اسرائیل کاخ سیاه آمریکاست و این رژیم ستمکار تمام جنایت های خود را به دستور کارفرمای خود آمریکا انجام می دهد و به پشتوانه آمریکا و اروپا و برخی از رژیم های تبهکار و غیر مردمی منطقه در حال یک نسل کشی وسیع در غزه و لبنان است. 

سکوت مرگبار نهادها و سازمان های بین المللی و حقوق بشری نیز لکه ننگی در تاریخ این نهادها خواهد بود که فلسفه وجودی شان را کاملا زیر سوال برده است. رژیم سفاک اسرائیل به واسطه انحراف افکار عمومی از شکست های مذبوحانه خود در برابر جبهه مقاومت خصوصا در جنگ زمینی و زمین‌گیر شدنش توسط مقاومت لبنان و در راستای احیای موجودیت در حال افول خود و در یک خطای راهبردی حملات کوری را به نقاطی از کشورمان داشته است که با قدرت پدافند کشورمان اکثرا دفع شده است و قطعا پاسخ های ویران کننده ای خواهد گرفت. 

این رژیم که با وعده صادق۲ تمام سیستم های پدافندیش قفل شد و هم جنگ سخت افزاری و هم جنگ نرم افزاری را به جمهوری اسلامی باخت و پایگاه های مهمش نابود شد، با انبوهی از وحشت و هراس و به پشتوانه آمریکا و با مساعدت برخی دول خودفروخته منطقه گستاخی نابخشودنی نسبت به ام القرای جهان اسلام نموده است. 

مردم شریف ایران مطمئن باشند با پاسخ قاطع، منطقی و به موقع مواجه خواهد شد. بی تردید اسرائیل با این گستاخی، اضمحلال موجودیتش را جلو انداخت و آمریکا به عنوان رهبر اصلی جنایت در غزه و لبنان دیگر در منطقه آرامش نخواهد داشت و تنها راه نجاتش از خشم مقاومت، ترک سریع منطقه و جمع کردن پایگاه های استعماریش است. 

ما نمایندگان مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن حملات کور و شکست خورده اسرائیل به نقاطی از کشورمان، با آرزوی پیروزی سریع جبهه مقاومت در برابر محور جنایتکار غربی-عبری-عربی اعلام می کنیم: جمهوری اسلامی ضمن پاسخ قاطع به این دشمن سفاک قدرت و توان این مهم را دارد که تکرار این اشتباهات را به آخرین اشتباه اسرائیل تبدیل کند.

مجمع نمایندگان استان ایلام، دکتر سارا فلاحی، دکتر فریدون همتی، دکتر اسدالله چراغی

کد خبر 2776902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha