اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق می تواند فرصت های جدید تجاری ایجاد کند

عضو هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: این اتاق می تواند در ایجاد فرصت های جدید تجاری و سرمایه  گذاری نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش کرد پرس، محمد هلاکو بر اهمیت ایجاد فرصت های جدید برای تجار و سرمایه گذاران دو کشور تأکید کرد و گفت: برنامه های متعددی در این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به وظیفه اتاق های مشترک، افزود: وظیفه اتاق های مشترک نظیر اتاق مشترک ایران و عراق، تسهیل روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور است و ما باید به عنوان پلی بین بازرگانان و سرمایه گذاران، ارتباطات موثری برقرار کنیم.

عضو هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با تاکید بر موانع تجاری بین دو کشور، اظهار کرد: باید در کنار این مهم از اهمیت حمایت از صادرکنندگان و واردکنندگان در راستای افزایش تبادلات تجاری غافل نشویم.

هلاکو ادامه داد: این اتاق می تواند در ایجاد فرصت های جدید تجاری و سرمایه  گذاری نقش مهمی ایفا کند و باید به دنبال راه های نوآورانه برای تقویت همکاری های دوجانبه باشد.

وی به اقداماتی که می توان در اتاق مشترک ایران و عراق انجام داد پرداخت و یادآور شد: برگزاری نمایشگاه های مشترک، سمینارهای آموزشی و کارگاه های کارآفرینی است که می تواند به اشتراک گذاری دانش و تجربیات منجر شود و در نهایت به رشد و توسعه اقتصادی هر دو کشور کمک کند.

عضو هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق بیان کرد: ما باید همواره به دنبال ایجاد یک محیط کسب و کار دوستانه و حمایت کننده باشیم که در آن تجارت بین المللی بتواند به طور موثر و بدون موانع غیرضروری انجام شود.

هلاکو گفت: اتاق مشترک باید به عنوان مرجعی برای اطلاعات و منابع مورد نیاز بازرگانان عمل کند و در تلاش برای بهبود شرایط تجاری و اقتصادی، پیشگام باشد چرا که ما متعهد به کار برای ایجاد یک آینده روشن تر برای همکاری های اقتصادی ایران و عراق هستیم و امیدواریم که این تلاش ها به نفع هر دو ملت و منطقه ما باشد.

کد خبر 2776936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha