۲۸۰ هکتار اراضی به محدوده شهرهای سنندج و بیجار الحاق شد

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: با تصویب الحاق ۲۸۰ هکتار زمین به محدوده شهرهای سنندج و بیجار و تصویب مکان یابی و طرح جامع شهرک مسکونی دولتی در شهر سقز در شورای عالی شهرسازی و معماری، طرح نهضت ملی مسکن در کردستان دچار تحول می شود.

به گزارش کرد پرس، جهانگیر الیاسی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تصویب الحاق ۲۷۰ هکتار زمین به محدوده شهر سنندج در شورای عالی شهرسازی و معماری، طرح نهضت ملی مسکن در استان جان دوباره ای می گیرد.

وی اظهار کرد: امروز در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری، پیشنهادات ما برای الحاق اراضی در راستی تامین زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و خانواده معزز شهداء به تصویب رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: در هشتمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری که امروز صبح برگزار شد، پیشنهادات چهارگانه استان کردستان شامل مکان یابی و طرح جامع شهرک مسکونی دولتی در شهر سقز، الحاق اراضی به مساحت ۲۰۱ هکتار به محدوده شهر سنندج واقع در جنوب شهر، الحاق اراضی به مساحت ۷۰ هکتار (توافق با ارتش) به محدوده شهر سنندج واقع در شمال شهر و الحاق ۹.۷ هکتار به محدوده شهر بیجار مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

الیاسی ادامه داد: با انجام این الحاقات پس از ابلاغ مصوبه به استان ۱۵ الی ۱۸ هزار خانوار کردستانی متقاضی مسکن ساماندهی می شوند.

کد خبر 2776978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha