٤ شکارچی متخلف در آذربایجان غربی دستگیر شدند

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از دستگیری ٤ شکارچی متخلف در حملیات های جداگانه در سلماس و خوی و شاهین دژ خبر داد.

مهران نظری در این باره به کردپرس گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سلماس طی گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلفات شکار و صید موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف در اطراف روستای گل آدم شدند.

او افزود: از این شکارچی یک قبضه اسلحه و تعدادی ادوات شکاری کشف و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

نظری ادامه داد: همچنین در سلماس یگان حفاظت محیط زیست این اداره در گشت و کنترل ارتفاعات روستای منبر این شهرستان ۲ نفر شکارچی متخلف را شناسایی کردند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی افزود: شکارچیان متخلف با مشاهده مامورین اقدام به فرار از منطقه کردند اما پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند.

او اظهار کرد: از متخلفین ۲ قبضه اسلحه، لاشه ٣ قطعه کبک وتعدادی ادوات شکاری کشف و پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

نظری با اشاره به گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست در ارتفاعات روستای قریس خوی نیز گفت: در این شهرستان نیز یک نفر شکارچی متخلف دستگیر شد در حالی که از او یک قبضه اسلحه و تعدادی ادوات شکاری کشف شده بود و پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در پایان گفت: امسال ٥٠٦ نفر شکارچی متخلف امسال در استان دستگیر و از آنان ۳۳۵ قبضه اسلحه شکاری کشف شده است.

کد خبر 27846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha