دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش در کردستان

سرویس کردستان - فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش سطح استان از ابتدای امسال‌ تاکنون خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی از برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و بازداشت بیش از 100 نفر در استان کردستان خبر داد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

وی اظهار کرد: با هر گونه ناامنی و کسانی که به هر نحو باعث سلب آرامش و امنیت شهروندان شوند برخورد قاطع خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه در بهمن‌ماه امسال‌ در چندین طرح 12 نفر از اراذل و اوباش در استان دستگیر شدند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از 100 نفر از اراذل و اوباش در استان بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

سردار آزادی از کاهش 50 درصدی جرایم خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و ادامه داد: میانگین جرایم در استان کردستان نسبت به سایر استان‌های کشور پایین‌تر است که نشات گرفته از فرهنگ بالای مردم استان و نشان از بزرگی مردم این سرزمین است.

وی به اقدامات پلیس استان در فضای مجازی پرداخت و یادآور شد: پلیس فتا به طور کامل، فضای مجازی را تحت کنترل دارد و افرادی که در این فضا به دنبال ایجاد جو ناآرامی باشند برخورد قاطع می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان به تعامل خوب پلیس با دستگاه قضا در استان اشاره کرد و بیان کرد: پلیس با حمایت دستگاه قضائی در راستای امنیت و آرامش شهروندان طرح‌های مختلفی در دستور کار دارد.

سردار آزادی از آمادگی کامل پلیس استان با هر گونه ناامنی خبر داد و گفت: مطالبه به حق شهروندان از پلیس ایجاد نظم و امنیت است که با تمام توان همچون گذشته در راستای این امر مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 27902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha