دیدار هیأت HDP با ژوزف بورل نماینده اتحادیه اروپا

سرویس ترکیه - هیأتی از اعضای HDP از جمله مدحت سنجر، فلکناز اوجا و هشیار اوزسوی با ژوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کردپرس، هیأتی از اعضای ارشد حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) شامل مدحت سنجر رئیس مشترک حزب، فلکناز اوجا و هشیار اوزسوی سخنگوهای مشترک کمیسیون روابط خارجه، و دوریش چیمن نماینده اروپا با ژوزف بورل نماینده عالی روابط خارجی و سیاست امنیتی اتحادیه اروپا در بروکسل دیدار و گفتگو کردند.

به نوشته «ینی سلوک»، هیأت HDP در این دیدار درباره تلاش برای نیل به صلح گفتگو کردند. مدحت سنجر ضمن اعلام حمایت HDP از همه تلاش ها برای رسیدن دو کشور روسیه و اوکراین به صلح، از طرفین خواست تا با مذاکره مشکلات را حل کنند.

هیأت HDP همچنین درباره بسیاری از موضوعات از جمله روابط ترکیه و اتحادیه اروپا، دموکراسی و مسئله کرد، پرونده انحلال HDP، همچنین بازداشت ها و محکومیت های غیر قانونی علیه اعضای این حزب و دیگر فعالان سیاسی، روابط ترکیه و شورای اروپا، تمرد ترکیه از تصمیمات دادگاه حقوق بشر اروپا (ECHR)، اتخابات آتی در ترکیه و موضوعات مربوط به ائتلاف های سیاسی در این کشور، با نماینده عالی اتحادیه اروپا، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 28224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha