میوه شب عید در 95 غرفه در کردستان عرضه می شود

سرویس کردستان - معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده حدود ۹۵ غرفه عرضه میوه شب عید در همه شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

به گزارش کرد پرس، مجتبی سعیدی از توزیع یک هزار و ۵۰ تن میوه شب عید در استان خبرداد و گفت: این مقدار شامل ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب است که تاکنون ۷۲۲ تن آن وارد استان شده و در سردخانه‌ها تخلیه شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۹۰ تا ۹۵ غرفه در کل استان برای عرضه این میزان میوه شب عید برپا می‌شود که از این تعداد ۲۲ غرفه در سنندج مستقر خواهد شد.

معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی کردستان افزود: برمبنای تصمیم گیری انجام شده در جلساتی که در این راستا تشکیل شده قرار است ۶۰ درصد مجموع میوه خریداری شده برای شب عید در غرفه‌ها توزیع و ۴۰ درصد هم به صورت اینترنتی توسط سامانه‌هایی هم چون بازرگام در اختیار مردم قرار داده شود.

سعیدی ادامه داد: امیدواریم مردم از خرید اینترنتی هم استقبال کنند و اگر این مساله هم محقق نشد همه میوه‌های خریداری شده در غرفه‌های مستقر در سطح شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه براساس فروش روزانه میوه مورد نیاز در اختیار غرفه‌ها قرار می‌گیرد، یادآور شد: براساس تجربه‌ و رضایتی که از عملکرد غرفه‌داران در سنوات گذشته بوده امسال هم غرفه به متقاضیان داده می‌شود.

کد خبر 28237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha