دو مقر نیروهای SDF را هدف قرار دادیم

سرویس سرویس- داعش مدعی شد با حمله به دو مقر نیردهای دموکراتیک‌ سوریه، دو تن‌ از این‌ نیروها را مجروح کرده است.

به گزارش کُردپرس، شب گذشته، گروه داعش از طریق رسانه‌های نزدیک به خود مدعی شد که دو عملیات نظامی علیه نیروهای دموکراتیک سوریه "SDF" در شهرک البصیره در ۳۵ کیلومتری شرق دیرالزور در شرق سوریه انجام داده است.

خبرگزاری اعماق که نزدیک به این سازمان است با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که شبه نظامیان این سازمان با راکت و مسلسل به پاسگاه نظامی نیروهای دموکراتیک سوریه در ورودی روستای مشیخ در غرب البصیره در شرق دیرالزور حمله کردند. در این‌ بیانیه آمده که شبه‌نظامیان به ایست بازرسی آسیب رساند‌ه‌اند و بدون تلفات عقب نشینی کرده‌اند.

این بیانیه با اطلاعیه دیگری همراه بود که در آن این سازمان مدعی شد که به خانه یکی از اعضای نیروهای سوریه دموکراتیک یورش برده و او را مجروح کرده‌اند.

اخیراً، حومه شرقی دیرالزور شاهد افزایش موارد حملات تروریستی بوده که اعضای "SDF"، کارمندان اداره خودمختار، مقامات قبایل و جمعیت غیرنظامی هدف این سوءقصدها بوده‌اند.

دو روز پیش افراد مسلح ناشناس به خانه ای در شهرک ابوحمام در حومه شرقی دیرالزور که متعلق به یکی از نیروهای دموکراتیک سوریه بود، حمله بردند و با یک تفنگ صدا خفه کن او را به قتل رساندند.

کد خبر 28604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha