انعکاس دستاوردهای انقلاب در قالب هنر مهم ترین مصداق جهاد تبیین

سرویس ایلام - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست هماهنگی برنامه های هفته "هنر انقلاب" استان با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: یکی از مصادیق جهاد تبیین، انعکاس و ارائه دستاوردهای انقلاب در قالب هنر است که این مهم بایست تحقق یابد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدسبحان حسنی در ادامه گفت: انتظار است با امکانات در دسترس حوزه فرهنگی بتوانیم جهاد تبیین را بخوبی به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: نسل جوان ما بعنوان رویش های انقلاب نیازمند استفاده از آثار هنری و فرهنگی حوزه انقلاب و دستاوردهای دفاع مقدس است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مطابق با علاقه و نظر جوانان و نوجوانان باید در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی تولید محتوا کرد که این مهم نیازمند نگاه آگاهانه و خلاقانه هنردوستان است.

حسنی تاکید کرد: خوشبختانه در حوزه های مختلف هنری، شخصیت های برجسته ای در این استان در حال فعالیت هستند که این مهم مایه مباهات برای استان است.

وی بیان داشت: نگاه تهاجمی دشمن برای کمرنگ کردن دستارودهای انقلاب بر همگان آشکار شده است و ما باید با جهاد تبیین نقشه شوم آنان را خنثی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر لزوم استفاده از هنر و رسانه و استفاده از ظرفیت این دو در راستای تشریح دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: هنر می تواند از تحریف تاریخ و وارونه کردن دستاوردهای انقلاب جلوگیری کند.

وی در ادامه از مجموعه اعضای گرامیداشت هفته هنر خواست برنامه هفته هنر انقلاب در سال آینده از نظر کیفیت و کمیت نسبت به سال های گذشته باشکوه تر برگزار شود.

کد خبر 28822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha