عضو حزب دمکرات: حمله به اربیل پیامی به ائتلاف سه گانه است/ به تلاش برای تشکیل دولت ادامه می دهیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک عضو فراکسیون حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق، حمله موشکی به اربیل را حاوی یک پیام سیاسی دانست و تأکید کرد هدف از این حمله مانع تراشی بر سر تشکیل دولت جدید عراق است. اما این "پیام ها" موجب ارعاب ائتلاف سه گانه نخواهد شد و به تلاش هایش برای تشکیل دولت اکثریت ادامه خواهد داد.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، "محما خلیل" در این باره گفت: حمله موشکی به اربیل، تلاشی در راستای مانع تراشی بر سر تشکیل دولت جدید عراق و یک پیام منفی درباره ثبات در عراق و منطقه است. این حمله همچنین علاوه بر پیام های امنیتی، پیام های سیاسی نیز در خود دارد.

عضو ایزدی حزب دمکرات تصریح کرد: پیام های سیاسی حمله اخیر به اربیل، باعث ارعاب ما و همپیمانانمان در ائتلاف بین سه گانه نخواهد شد. بلکه این اقدامات باعث یکپارچگی بیشتر ائتلاف و اصرار و تلاش روزافزون ما برای تشکیل دولت اکثریت – به عنوان هدف ائتلاف سه گانه در مرحله آتی کشور – خواهد شد.

یادآور می شود بامداد امروز یکشنبه چند موشک به اطراف کنسولگری آمریکا در اربیل اصابت کردند که برخی از آنها به ساختمان شبکه کردستان 24 در مسیر ییلاقات صلاح الدین اصابت کرد.

کد خبر 29068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha