‍ ‍ ‍ تعمیر خط پمپاژ چاه مجتمع آبرسانی حسن آباد روانسر

سرویس کرمانشاه _ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر گفت: خط پمپاژ ۱۶۰ میلیمتری چاه آب مجتمع آبرسانی حسن آباد شهرستان روانسر پس از ۳ ساعت تعمیر و مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش کردپرس، کیکاوس عزیزی نسب از رفع حادثه شکستگی خط پمپاژ چاه مجتمع حسن آباد در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد و خاطر نشان کرد: به همت اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفا شهرستان روانسر شکستگی خط پمپاژ ۱۶۰ میلیمتری پلی اتیلن چاه مجتمع آبرسانی حسن آباد پس از ۳ ساعت تعمیر و مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گفته عزیزی نسب با اتمام این عملیات که به منظور رفع اختلال در آبرسانی به این مجتمع انجام گرفت، آب شرب اهالی ۱۴ روستای تحت پوشش آن با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ نفر پس از ۳ ساعت وقفه مجددا پایدار شد.

مدیر امور آبفا شهرستان روانسر در پایان ضمن عذر خواهی از اهالی روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی حسن آباد بابت اختلال چند ساعته در ارائه خدمات این امور، گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و تاثیرات آن بر آبهای زیرزمینی قطعا مدیریت بهینه مصرف آب بهترین روش در حفظ منابع تامین و جلوگیری از افت فشار و قطعی آب می باشد.

مجتمع حسن آباد با ۱۴ روستای تحت پوشش، ۹۵۰ مشترک و جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ نفر در ۱۵ کیلومتری شهر روانسر قرار دارد.

کد خبر 29506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha