دستگیری سارق طلاجات میلیاردی در ایلام

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، سارق طلا و جواهرات به ارزش ۸ میلیارد ریالی در شهرستان ایلام شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره سرقت از منزل بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی مشخص شد مقدار زیادی طلاجات از منزل مسکونی، توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته که کشف اموال مسروقه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند، سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متهم را در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارق از بستگان نزدیک مالباخته بوده تصریح کرد: سارق در بازجویی های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلا و جواهرات به ارزش ۸ میلیارد ریالی اعتراف کرد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه نیز به مالباخته تحویل داده شد، به شهروندان توصيه كرد: با هوشياری لازم و رعايت نكات ايمنی و هشدارهای پليسی از اعتماد بی جا به افراد ناشناس و نزدیک خود که سابقه دار هستند خودداری و با نصب نرده و حفاظ و استفاده از قفل های مقاوم و استاندارد خانه های خود را از نفوذ سارقان ايمن کنند.

کد خبر 29609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha