دشمنان وحدت ملی و اسلامی  /سیدعلاءالدین حیدری

سرویس کرمانشاه _ سیدعلاءالدین حیدری فعال مدنی اهل سنت کرمانشاه در یادداشتی به موضوع هتک حرمت حرم رضوی و شهید و زخمی شدن سه روحانی توسط جریان تکفیری و ضد اسلام پرداخته است.

خبرگزاری کردپرس _ حادثه تروریستی مشهد و شهید و زخمی نمودن سه روحانی معزز را بر آمده از دستان کثیف دشمنان قسم خورده این سرزمین میدانم .

اقدام پلید ضارب حادثه، قطعا با هدف اجرای نقشه های شوم دشمنانِ وحدت و برادری ما بوده و به منظور ایجاد اختلاف و شکستن صفوف وحدت و انسجام ملی - اسلامی اقوام و مذاهب ایران انجام گرفته است.

دیرهنگامی است که دشمنان در کمین همدلی و وحدت ما نشسته اند و مدام در حال توطئه و اجرای افکار وحشیانه خود هستند که البته با هوشیاری ملت بزرگ ایران نقش بر آب شده اند .

ملت ما می دانند که شیعه و سنی دو بال پرواز اسلام هستند و هیچ پروازی با یک بال اوج نمی گیرد ، لذا بنظر بنده وحدت و همدلی از اوجب واجبات و از نان شب هم برای ما ضروری تر می باشد .

ضمن محکومیت این اقدام ننگین تروریستی و عرض تسلیت شهادت روحانی فقید این حادثه ، خواستار برخورد قاطع با عوامل پیدا و پنهان این جنایت ننگین از طرف مسئولین امر می باشم .

اهل سنت ایران ، هیچگاه همراه دشمنان و جاهلان فریب خورده نبوده و راه نفوذ تفرقه افکنان را مسدود و اجازه سوء استفاده را به دشمنان این مرز و بوم نخواهند داد .
وحدت رمز پیروزی و همدلی تنها راه سرافرازی ماست .

کد خبر 30289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha