استاندار: پروژه انتقال آب از سد کنگیر به دشت زرنه ایوان جدی گرفته شود

سرویس ایلام - استاندار ایلام در سفر یک روزه به شهرستان ایوان ضمن بازدید از برخی پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد: انتقال آب از سد کنگیر به دشت زرنه ایوان جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا در سفر به شهرستان ایوان از پروژه انتقال آب از سد کنگیر به دشت زرنه ایوان بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت آب این سد و مشکلات کشاورزان قرار گرفت.

استاندار ایلام در این بازدید که با حضور فلاحی نماینده ایلام و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد ضمن دیدار با کشاورزان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

وی در ادامه از وضعیت خشکسالی در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: امسال به سبب کاهش کم سابقه نزولات جوی، ایلام در صدر خشکسالی کشور قرار گرفته است.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به رایزنی های خود در مرکز گفت: در دیدارها با وزیر نیرو و دیگر مسئولان مرتبط مسائل مربوط به خشکسالی به ویژه مشکلات آب و برق استان مطرح و پیگیری شده است.

استاندار ایلام به مدیران آب منطقه ای و جهاد کشاورزی استان دستور داد در اسرع وقت مسائل و مشکلات کشاورزان این بخش را برطرف نمایند.

وی در ادامه به بازدید شهرک صنعتی این شهر رفت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی قرار گرفت.

استاندار ایلام در بازدید از شرکت فولاد نورد ایوان خواستار طرح مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در نشست های تخصصی شد و گفت: پیگیری هایی از سوی استانداری ایلام بر رفع موانع تولید این مجموعه انجام شده است که انشاءالله این موضوعات در نشست ها و کمیسیون‌های تخصصی چون ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد توجه قرار خواهند گرفت.

بازدید از پروژه های راهسازی و کنارگذر ایوان و طرح کشتارگاه دام سبک و سنگین ایوان و پروژه مسجد جامع این شهر و شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه‌های استاندار ایلام در سفر یک روزه به ایوان بود.

کد خبر 31157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha