اختصاص ۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای جوانان و سمن‌های ایلام

سرویس ایلام - در دیدار مدیرکل و معاون ورزش و جوانان استان ایلام با معاون وزیر ورزش و جوانان ۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای جوانان ایلام اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان ورزش و جوانان ایلام، در ابتدای این جلسه مظفر علی شایی، مدیر ایلام گزارشی اجمالی از عملکرد معاونت جوانان اداره کل در حوزه مشارکت های اجتماعی، ازدواج و خانواده، طرحهای فراگیر جوانان، ستادهای ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها ارائه کرد.

محمدرضا تردست، معاون امور جوانان استان نیز در این جلسه نقش سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان ایلام در اجرای طرح ها و برنامه را تشریح و اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق دورافتاده و محروم استان و راه اندازی و آغاز به کار سامانه کسب و کار سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور از اولویت های مورد نیاز استان است.

تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان نیز عملکرد حوزه جوانان استان ایلام را در حوزه های مختلف قابل تقدیر ذکر کرد و از حوزه امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام به عنوان یکی از استانهای پیشرو و سرآمد در اجرای کامل و درست برنامه ها در سطح کشور نام برد.

وی نتایج مطلوب بدست آمده در استان را ناشی از همدلی در بین مدیر کل، معاون جوانان و سمنهای استان دانست و به لزوم ارائه گزارش استانهای برتر مثل ایلام در جلسات مدیران کل استانها به منظور به اشتراک گذاری تجارب مطلوب تاکید کرد.

در پایان این دیدار ۴ میلیارد تومان از محل تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید و بانک قرض‌الحسنه رسالت از طریق تسهیلات اشتغال زایی به جوانان و سمنهای جوانان استان ایلام اختصاص یافت.

کد خبر 318961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha