خانه ژیمناستیک سنندج به نام استاد شریف یاوری نامگذاری شد

سرویس کردستان - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: خانه ژیمناستیک سنندج به نام «محمدشریف یاوری» از پیشکسوتان ژیمناستیک سنندج و استان و بنیانگذار این رشته در کردستان نامگذاری شد.

به گزارش کرد پرس، حامد جولائی گفت: یکی از وظایف دستگاه ورزش و جوانان ارج نهادن به مقام شامخ و والای پیشکسوتان عرصه ورزش است و در این راستا خانه ژیمناستیک سنندج که سال ها است با این عنوان شناخته شده با هماهنگی و همت اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان سنندج به نام «محمدشریف یاوری» از پیشکسوتان ژیمناستیک سنندج و استان و بنیانگذار این رشته در کردستان نامگذاری شد.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا اماکن و سالن های ورزشی اختصاصی را در مرکز استان و سایر شهرستان های تابعه به نام پیشکسوتان آن رشته اختصاصی نامگذاری کنیم تا از این طریق ضمن ارج نهادن به تلاش های این قشر در طول سال ها تلاش برای توسعه ورزش استان گوشه ایی از زحمات آنان نیز جبران شود.

گفتنی است «محمدشریف یاوری» پیشکسوت نامی و بنیانگذار رشته ژیمناستیک در استان کردستان است که فعالیت خود را از سال 1338 در این رشته آغاز کرد و قریب به 50 سال در این رشته فعالیت نمود و نزدیک به 37 سال مسئولیت ریاست هیات ژیمناستیک استان را نیز برعهده داشت.

کد خبر 32160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha