وضعیت دره شهر از نظر کرونا «خطرناک» است

سرویس ایلام - به اذعان مسئولان بهداشتی استان، وضعیت دره شهر در بحث بیماری کرونا اصلا خوب نیست و استاندار ایلام معاون سیاسی، امنیتی خود را مامور به بررسی ویژه وضعیت این شهرستان کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد نوذری به این شهرستان سفر کرد و در نشست فوق‌العاده ستاد استانی کرونا در شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه دره شهر از توابع استان ایلام در بحث کرونا در وضعیت خطرناک قرار دارد، گفت: مراسمات و گردهمایی های شهرستان باید تعطیل شوند.

وی اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده شهرستان دره شهر یکی از شهرستان‌های استان و کشور است که در بحث کرونا شرایط خطرناکی دارد و اگر مردم و مسئولان منطقه نسبت به این مهم توجه جدی نداشته باشند وضعیت از این هم بحرانی‌تر خواهد شد.

نوذری عدم رعایت پروتکل‌های های بهداشتی، حضور در مراسمات و گردهمایی‌ها، هم مرز بودن با استان لرستان، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در امور کشاورزی، عدم اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان و … را از عوامل بدتر شدن وضعیت کرونا در شهرستان دره شهر عنوان کرد و تاکید کرد: بر سر سلامتی مردم نباید تعارف کرد و در این زمینه از مجموعه عوامل ستاد کرونای شهرستان می‌خواهم بدون ملاحظه با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد کنند.

سخنگوی عمومی ستاد کرونای استان، تنها راه غلبه بر شرایط موجود را جدی گرفتن بیماری کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ماسک زدن، شستن دست‌ها، عدم حضور در مراسمات و گردهمایی‌ها و … باید به جد در دستور کار ستاد کرونای شهرستان باشد.

وی در پایان از عموم مردم شهرستان دره‌شهر درخواست کرد تا در همکاری با مسئولان استان و شهرستان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک و همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 340722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha