شناسایی ۲۱۰ بیمار جدید کرونا و ۵ فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۱۰ نفر در استان ایلام به ویروس کرونا مبتلا شده اند، گفت: ۵ فوتی جدید در استان ایلام گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد کریمیان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۱۵۳۰۲ نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۱۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا در استان تا این لحظه ۳۵۸ نفر است، یادآور شد: ۵ مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام بوده است و در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد بستری ها و مرگ و میرهای ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان بوده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر نیز ۳۴۰ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، ابراز کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش شیوع کرونا در استان هستیم و وضعیت تمام مناطق استان قرمز است که لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم را مضاعف می کند.

کریمیان بیان کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۱۰۹ مورد، در شهرستان ایوان ۵ مورد، در شهرستان چرداول ۱۵ مورد، در شهرستان دره‌شهر ۷ مورد، در شهرستان دهلران ۱۰ مورد، در شهرستان آبدانان ۷ مورد، در شهرستان مهران ۱۱ مورد، در شهرستان ملکشاهی ۱۶ مورد، در شهرستان بدره ۷ مورد، در شهرستان سیروان ۸ مورد و در شهرستان هلیلان ۱۵ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

وی در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و ترددهای غیرضرور توسط شهروندان، خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که مجموعه دانشگاه، کادر درمانی و مدافعان سلامت را یاری کنند.

کد خبر 341535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha