کمربندی «داشامجید» به زودی به بهره برداری می رسد

سرویس آذربایجان غربی- شهردار مهاباد، گفت: پروژه کمربندی داشامجید در آینده نزدیک آماده ی بهره برداری خواهد شد و تردد در آن صورت می گیرد.

به گزارش کردپرس، از شهرداری، بابک رستم پور در سومین جلسە شورای ترافیک مهاباد با اشاره به اجرای کامل مصوبات شورای ترافیک شهرستان توسط شهرداری اظهار کرد: پروژه کمربندی داشامجید به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان در راستای بهبود وضعیت ترافیکی سطح شهر در دست اقدام است.

او ادامه داد: عملیات پیاده راه سازی خیابان افشار (میدان منگوران) نیز آغاز شده و سایر پروژه های نیمه تمام ترافیکی سطح شهرستان به صورت ویژه در دست اقدام و تمکیل است

رستم پور بیان کرد: عملیات خاک برداری و زیرسازی کمربندی محله آزادگان نیز آغاز شده و تلاش می کنیم سایر پروژه های عمرانی سال جاری را در راستای کاهش بار ترافیکی؛ به اتمام برسانیم.

در ادامه نائب رییس شورای اسلامی شهر مهاباد هم گفت:امسال از مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری; حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به طرح های عمرانی سطح شهر مهاباد، اختصاص دادە شدە است.

آرش شهابی بیان کرد: پروژه داشامجید که طی چند سال گذشته راکد مانده بود، با تلاش شهردار و مجموعه شهرداری و حل مشکلات تغییر کاربری و اقناع معارضین هم اکنون رو به اتمام است.

او افزود: بهسازی و لکه گیری معابر و آسفالت خیابان های سطح شهر نیز در کنار طرح های عمرانی در راستای روان سازی ترافیک در دستور کار قرار دارد. همچنین حرکت به سمت پویایی، سرزندگی و بازسازی روابط انسانی رویکرد ما بوده و در این راستا نسبت به ایجاد پیاده راه و ایجاد مسیر امن دوچرخه سواری اقدام شده است

گفتنی است؛ پروژه کمربندی داشامجید در دهه ٩٠، با صرف میلیاردها تومان کلنگ زنی شد ولی تا کنون نیمه کار رها شده بود و هر بار رانش های خطرناک آن نگرانی ها از این پروژه ناتمام عمرانی را افزایش می داد/.

کد خبر 34171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha