دلیل تعلل مدیران در اعمال حق مناطق جنگی آبدانان، بدره و دره شهر چیست؟

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نظر به پاسخ صریح و شفاف ستاد کل نیروهای مسلح خواستار پایان بهانه جوییِ مدیران استان در خصوص اعمال حق مناطق جنگی (ماده ۱۱۲) شهرستان های آبدانان، دره شهر و بدره شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از روابط عمومی بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس، او گفت: مردم شریف مستحضرند با عنایت به پیگیری های قریب به یکسال و نیم اخیر بنده از طریق ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، اعمال حق مناطق جنگی برای شهرستان های آبدانان، دره شهر و بدره در اسفند ماه ۱۴۰۰ مورد موافقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: علیرغم ابلاغیه مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ استاندار محترم جناب آقای دکتر بهرام نیا و تاکیدات مکرر ایشان در یک ماه اخیر و هم چنین پیگیری های مستمر اینجانب، متاسفانه اغلب دستگاه های اجرایی در استان با دلایل واهی و بهانه جویی های فراوان از صدور احکام کارکنان و پرداخت مزایای مربوطه برای شهرستان های مذکور خودداری نموده اند.

وی افزود: همین امر باعث شد که بنده مجددا در این خصوص و در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۲۰ با معاونت امور حقوقی و مجلس ستاد کل نیروهای مسلح مکاتبه نمایم که خوشبختانه معاونت مذکور در پاسخ به این نامه به صورت صریح، شفاف و قاطع نسبت به قرار گرفتن شهرستان های موصوف در مناطق جنگی تاکید کرده است.

نماینده مردم ابراز امیدواری کرد که مدیران استان در اسرع وقت نسبت به انجام اقدامات قانونی مبادرت ورزیده و بیش از این در راستای اجرای این مزایای بحق تعلل نکنند.

کد خبر 35922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha