جانباختن ۳ تن از نیروهای دموکراتیک سوریه در گری‌سپی

سرویس سوریه- نیروهای دموکراتیک سوریه از جانباختن سه تن از نیروهای خود در حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به گری‌‌سپی و عین عیسی خبر داد.

به گزارش کُردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای دموکراتیک سوریه با صدور بیانیه‌ای، هویت ۳ تن از این نیروها را که در حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به گری‌سپی و عین عیسی جان باخته‌اند اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: نیروهای ارتش ترکیه و مزدورانش هر روز مناطق شمالی و شرقی سوریه را با انواع سلاح های ممنوعه و پهپاد هدف قرار می‌دهند.

در این بیانیه آمده است: ترکیه مناطق و روستاهای پرجمعیت نزدیک جبهه‌های جنگ را گلوله باران می‌کند که در نتیجه آن غیرنظامیان هدف قرار می‌گیرند و خسارات زیادی به اموالشان وارد می‌شود. در یکی از این حملات ۳ تن از رزمندگان ما جانباختند.

جان بختگان در برابر حملات ارتش ترکیه و مزدورانش و سازمان تروریستی داعش در تمامی مناطق شمال و شرق سوریه فداکاری های زیادی انجام داده بودند.

ترکیه از همان روز اول که با آمریکا و روسیه توافقنامه آتش بس را امضا کرد تا به امروز به یک بند آن نیز پایبند نبوده و مناطق ما را با انواع سلاح و موشک هدف قرار می‌دهد تا اشغالگری خود را در منطقه گسترش دهد.

مسئولیت اصلی افزایش حملات دولت اشغالگر ترکیه علیه مناطق ما بر دوش کشورهایی است که آتش بس را تضمین کردند.

کد خبر 36234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha