ضرورت پیوست عدالت برای طرح‌های آموزش و پرورش  / اجرای مطلوب رتبه‌بندی دغدغه وزارتخانه

سرویس ایلام - وزیر آموزش و پرورش که به عنوان نماینده رئیس جمهور در مراسم خاکسپاری دکتر عادل آذر به ایلام سفر کرده است، در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام بر ضرورت پیوست عدالت برای طرح‌های آموزش و پرورش تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، یوسف نوری از مصادیق ترویج عدالت در آموزش و پرورش را نصیب برابر آموزشی و توسعه ی آن دانست و افزود؛ برای گسترش آن در اجرای طرح های آموزشی و پرورشی داشتن پیوست عدالت لازم می باشد.

یوسف نوری با اشاره به طرح های اجرا شده در استان، از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش خواست نسبت به پیگیری و طراحی پروژه های عمرانی در آموزش و پرورش اهتمام لازم را داشته باشند و باب تعامل برای حل مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت با تمام دستگاه‌های اجرایی را باز نگه دارند.

وی با اشاره به ظرفیت خیرین مدرسه ساز استفاده و تقویت زمینه ی حضور آنان برای کمک به آموزش و پرورش را خواستار شد.

وی گفت: باید برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در قالب سند تحول بنیادین باید به سمت مردمی سازی پیش رفته و زمینه حضور مردم و مشارکت آنان را فراهم نماییم.

عضو کابینه سیزدهم در بخش دیگری از صحبت‌های خود رفع کمبود های آموزش و پرورش را مستلزم وجود مدیریت هیئتی و میدانی دانست و اضافه نمود؛ با حضور مستمر در بین جامعه‌ هدف مشکلات احصا و تصمیم گیری لازم و مقتضی در محل انجام گیرد.

نوری استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت های بزرگ برای کمک به آموزش و پرورش را خواستار شد و از مدیر کل استان خواست نسبت به جذب و حمایت شرکت‌های بزرگ صنعتی استان از آموزش و پرورش اقدام لازم را به عمل آورد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بحث رتبه بندی از رفع اشکال مصوبه رتبه بندی خبر داد و افزود تلاش ما اینست این لایحه به نحو مطلوب اجرایی گردد و دغدغه‌ی همکاران مرتفع شود.

کد خبر 36389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha