وزیر بهداشت در ایلام / دیپلماسی سلامت در دستور کار وزارت بهداشت است

سرویس ایلام - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران گفت: حرکت در مسیر دیپلماسی سلامت در دستور کار وزارت بهداشت و سلامت شهروندان در سایه همکاری هم جانبه کشورهای همسایه است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر بهرام عین اللهی اظهار داشت: با توجه به کنگره بزرگ اربعین با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان همکاری های در حوزه سلامت خواهیم داشت.

وی مهم ترین هدف این سفر را بازدید از زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی پایانه مرزی مهران و استان ذکر کرد و گفت: مهران یکی از پایانه های اصلی در بحث اربعین است که بیشترین زوار از آن تردد می کنند، بنابراین امروز از زیرساخت‌های این مرز بازدید می‌شود و در جریان کمبودها و کاستی‌هایی قرار خواهیم گرفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در حوزه سلامت زائران و وظایفی را بر عهده دارد، امروز نیز پس از بازدید از پایانه مرزی مهران به مرز شلمچه خواهیم رفت و از این مرز نیز بازدید می کنیم.

صبح امروز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به همراه رییس سازمان اورژانس کشور از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

بازدید از پایانه مرزی مهران و مرکز فوریتهای پزشکی پایانه، بازدید از استودیو سلامت شهر مهران، بازدید از بیمارستان امام حسین ( ع ) مهران و بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به استان ایلام است.

کد خبر 37847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha