تردد ۱۲۰ هزار زائر در شبانه‌روز گذشته از مرز مهران/ ورود ماشین‌های شخصی به مهران ممنوع شد

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستان مهران میزبان حجم عظیمی از عزاداران حسینی است، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۰ هزار زائر از مرز زمینی مهران عازم زیارت عتبات عالیات شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر در این باره گفت: استان ایلام به عنوان پایتخت خادمان سیدالشهداء میزبان خیل عظیمی از زائران آن حضرت می باشد.

وی اضافه کرد: پلیس به عنوان یکی از خادمان آقا اباعبدالله الحسین و زائران آن حضرت با تجهیز کلیه نیروها و امکانات و به صورت شبانه روزی آماده خدمت ترافیکی،انتظامی و گذرنامه ای به زائران حسینی است.

وی با اشاره به حجم عظیم زائران به استان ،گفت: پلیس با اجرای تمهیدات ترافیکی و انتظامی تمام تلاش خود را در جهت ایجاد رفاه و آسایش زائران به کار گرفته است.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه در شبانه روز گذشته بیش از ۱۲۰ هزار زائر از طریق مرز مهران روانه زیارت عتبات عالیات شده‌اند، گفت: هم اکنون ۶۴ گیت در حال انجام خدمات گذرنامه های به زائران هستند و در صورت لزوم از تمام ظرفیت گیت های پیش بینی شده اضطراری جهت ارائه خدمات به زائران استفاده خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت کم خیابان های داخل شهر مهران جهت پارک خودرو های زائران اظهار داشت: از زائران عزیز می خواهیم خودروهای شخصی خود را در ورودی شهرستان مهران و در پارکینگ های پیش بینی شده نگهداری و خود را با خودروهای عمومی به مرز برسانند.

به گزارش کردپرس، ساعاتی پیش در همین رابطه فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: از امروز ورود ماشین‌های شخصی به مهران ممنوع است. تمامی ماشین‌ها در پارکینگ اربعین هدایت می‌شود و مسیر از پارکینگ اربعین به بعد مسدود است و زائران باید با اتوبوس‌های شهری به مرزها بیایند.

کد خبر 37886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha