کلان شهرهای ترکیه را تبدیل به زاپ می کنیم

سرویس ترکیه - شورای اجرایی یگان های مقاومت غیر نظامیان از مردم خواست تا به جای زاپ در کلان شهرهای ترکیه در مقابل حکومت این کشور ایستادگی کنند.

به گزارش کردپرس، شورای اجرایی کل یگان‌های مقاومت غیرنظامیان (YPS)، با انتشار بیانیه ای از جوانان خواست تا به کارزار YPS برای مقاومت در فضاهای شهری بپیوندند.

فرماندهی YPS با اشاره به گذشت یک ماه از آغاز «کارزار سربلندی» در کردستان ترکیه، اعلام کرد که هزاران جوان در ترکیه با تماس با نیروهای PKK خواستار پیوستن به آنها برای رفتن به زاپ و جنگ علیه ترکیه شده اند. YPS از همه این جوانان خواست تا «کلان شهرهای ترکیه را تبدیل به زاپ کنند و علیه حکومت نژادپرست AKP-MHP بجنگند».

YPS در ادامه این بیانیه افزود: «حکومت نژاد پرست AKP-MHP از سال 2015 تمامی ارزش‌های متعلق به کرد و کردستان را آماج حملات همه‌جانبه قرار داده است، بنابراین هدف از راه اندازی کارزار سربلندی انتقام تاریخی مردم کرد و کردستان از این حکومت است.»

YPS با اشاره به این که حکومت ترکیه نتوانسته است در زاپ به اهدافی که می خواسته دست بیاید، نوشت: «حالا که حکومت نژاد پرست ترکیه در زاپ شکست خورده است، مقامات آن سرشان به سنگ خورده و از برادری با کردها دم می زنند.»

YPS در این بیانیه به طور آشکاری با فراخواندن مردم به سوزاندن و آسیب زدن به هر چه که متعلق به حکومت است، از آنها خواسته است که به این وسیله در شهرها علیه حکومت بجنگند.

کد خبر 38293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha