پذیرش قطعنامه عقب نشینی دشمن بود

سرویس کرمانشاه _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز جمهوری اسلامی در منطقه به عنوان یک ابرقدرت شناخته می شود .

به گزارش کردپرس؛ آیت اله علما در آیین رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد، گفت: امروز جمهوری اسلامی در منطقه به عنوان یک ابرقدرت شناخته می شود و هیچ کس نمی تواند با این قدرت مقابله کند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: رهبری در سخنان دیروز بر بیان روایت های صحیح از دفاع مقدس تاکید کردند لذا همه رویدادها و اتفاقات دفاع مقدس باید کلمه به کلمه تبیین شود و در اختیار نسل فعلی قرار بگیرد.

وی بیان عظمت های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را در قالب جهاد تبیین ضروری دانست و گفت: نقل شده تا ۷۰ کشور دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند اما همت جوانان، دانشجویان، دبیرستانی ها و عموم مردم باعث شد تا کشور ما مانند کوه دماوند در برابر آنها بایستد و دشمن هم مجبور به عقب نشینی شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه پذیرش قطعنامه را به منزله عقب نشینی دشمن ارزیابی کرد و در ادامه اظهار داشت: شکست و عقب نشینی دشمن در حالی اتفاق افتاد ما اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن درآید و لذا وقتی امام در اوایل انقلاب فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مردم با این فکر، حرکت و رشد کردند و در برابر دشمن ایستادند.

رژه نیروهای مسلح و فرود چتربازان ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امروز پنجشنبه با حضور مقامات استانی در بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانده مرزبانی استان و عموم مردم برگزار شد، رژه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی با فرود موفق چند چترباز و همچنین رژه یگان های رزمی در مقابل جایگاه در جمع مردم به خوبی انجام شد.

کد خبر 38638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha