احداث ۱۵ پل جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از احداث ۱۵ دستگاه پل جدید در نقاط مختلف استان به ویژه در مسیر محورهای اصلی و فرعی برای جلوگیری از بروز مشکل در فصل بارندگی خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ فریبرز کرمی با اشاره به اقداماتی که راهداری استان برای جلوگیری از بروز مشکل در فصل بارندگی و مسدود شدن جاده‌ها انجام داده، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ دستگاه پل جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه احداث شده است.

وی افزود: یکی دیگر از مهمترین اقدامات در جهت نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی پل‌ها در مسیرهای مختلف استان بخصوص در نقاط روستایی و جاده‌های اصلی و فرعی بوده است.

کرمی گفت: طی ۷ ماهه سال جاری، ۷۲ دستگاه پل باکسی با دهانه ۲متر تعریض و ۵ دستگاه هندریل بتنی برای پل های محورهای قوری قلعه، بیا شوش، کمربندی هرسین، کمربندی غربی کرمانشاه، سلطان آباد کنگاور نصب و به بهره برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: تعمیر دیوار کوله و دستک ۱۳ پل، تنظیم بستر رودخانه ها در محل ورودی و خروجی ۳ دستگاه از پل های بزرگ و رنگ آمیزی و آشکار سازی ۷۵ دستگاه پل برای آمادگی بارش نزولات آسمانی‌ انجام شده است.

کرمی افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه انسداد مسیرهای ارتباطی، پاک سازی ورودی و خروجی آب‌روهای ۳۵۰ دستگاه پل و تنقیه ۶۲ دستگاه پل آب‌روهای کوچک در محورهای مواصلاتی استان، لایروبی و ساماندهی شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بازدیدها و بازرسی های فنی مستمر برای بررسی وضعیت پل‌ها و ابنیه فنی، واقع در جاده‌های اصلی و فرعی برای حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای آن‌ها و بررسی پل‌ها به منظور عبور سیلاب و جلوگیری از بحران‌های احتمالی؛ از جمله مسائل مهمی است که بصورت مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 39251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha