جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر  و ۱۰ خرده فروش مواد مخدر

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ قدرت حیدری زاد در تشریح این خبر گفت: واحد‌های عملياتی اين شهرستان در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدراستان، طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افيوني و معتادان متجاهر را در سطح شهرستان ایلام به اجراء گذاشتند.

وی افزود: در اين راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ و ۱۲ در هفته گذشته با شناسايي مناطق آلوده با همکاری ديگر رده های انتظامی در چند عمليات ضربتی ضمن دستگيری ۱۰ خرده فروش مقدار ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی را کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: هدف اصلي اجراي چنین طرح هايی ارتقاء امنيت اجتماعي است که اين مهم با جديت و به صورت روزانه و مستمر توسط پلیس شهرستان پيگيري مي شود.

سرهنگ حیدری زاد با تشکر از همکاري شهروندان در اجرای ماموریت های پلیس، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحققات تکميلي با تشکيل پرونده راهي مراجع قضائی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده معتادان متجاهر سریعا مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا در سریع ترین زمان ممکن معتادان جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شوند.

کد خبر 40595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha