مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه، حمله مسلحانه به مرکز فرهنگی کردها در پاریس را محکوم کرد

سرویس سوریه - مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با انتشار بیانیه‌ای حمله مسلحانه به مرکز فرهنگی کردها و کشته شدن سه تن در این حمله را محکوم کرد.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با انتشار بیانیه‌ای، حادثه حمله مسلحانه به مرکز فرهنگی کردها در پاریس و کشته شدن سه تن در این حمله را محکوم کرد و به خانواده کشته‌شدگان این حادثه تسلیت گفت.

این بیانیه که در آژانس خبری هاوار منتشر شد بدین شرح است: « در زمانی که مردم ما تروریسم را شکست دادند و همچنان در حال مبارزه با آن هستند، حمله به مرکز فرهنگی کردها در پاریس، باعث تقویت تروریسم و قدرت گرفتن سیاست‌های تروریسم علیه غیرنظامیان و مردم جهان به کلی می‌شود. این حمله تروریستی یک قتل‌ عام است زیرا در بطن خود نوع دیگری از قتل عام علیه مردم ما را به تصویر می‌کشد. کشتاری که تا به امروز به شکل‌های مختلف ادامه داشته و میراث تاریخی نیروهایی است که با مردم ما و مبارزه آنها برای گسترش زندگی مسالمت‌آمیز و صلح منطقه ، می‌جنگند».

مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در ادامه این بیانیه حمله به مرکز فرهنگی کردها در پاریس را محکوم کرد و آن را یک حمله تروریستی خواند و همچنین از دولت فرانسه خواست که مسئولین این حمله را هرچه زودتر آشکار کند و نتایج تحقیقات در این زمینه را برای افکار عمومی و جامعه جهانی افشا کند.همچنین ما از دولت فرانسه می‌خواهیم که خشم ما را نسبت به این اقدام تروریستی درک کند و از خشونت علیه مردم ما که به دنبال یافتن قاتلان هستند، استفاده نکند».

در پایان این بیانیه مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه به خانواده کشته‌شدگان این حمله مسلحانه، تسلیت گفت و برای مجروحین این حمله، آرزوی شفای عاجل کرد.

کد خبر 40750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha