۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
داستان عجیب مرغ این بار در سقز

سرویس کردستان- مرغ در کردستان، حکایت عجیبی پیدا کرده است از یک سو در مرغ فروشی های سنندج به یک باره نایاب می شود و از سوی دیگر بر اساس شواهد، در مرغداری های سقز مازاد می شود و روی دست شان می ماند!

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، منابع محلی عنوان کرده اند جمعی از مرغداران سقزی با حضور در مقابل فرمانداری، اعلام کردند که چندین هفته است مرغ های آنان روی دست شان مانده و بلاتکلیف هستند.

پس از نایاب شدن مرغ در مرغ فروشی های سنندج و تکذیب آن از سوی سازمان جهادکشاورزی کردستان، حالا داستان مرغ در سقز به گونه ای دیگر رقم خورده و مرغداران از مازاد مرغ و اینکه روی دست شان مانده است، شاکی شده اند!

بر اساس آنچه در منابع محلی منتشر شده است، مرغداران سقز عنوان می کنند، دامپزشکی و سایر نهادهای مرتبط از خروج مرغ از استان جهت کشتار جلوگیری می کنند و فروش و عرضه مرغ زنده هم ممنوع اعلام شده و همچنین در چند ماه گذشته کشتارگاه مرغ سقز توسط دامپزشکی تعطیل شده و کشتارگاه های بانه و سنندج هم ظرفیت پذیرش مرغ شهرستان سقز را ندارند، به همین دلیل امکان فروش و کشتار مرغ ها برای برخی مرغداران وجود ندارد و مرغ ها روی دست آنان مانده است.

مرغداران معترض، خواستار پیگیری حل مشکل و اقدامات لازم برای جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران و احتمال تلف شدن مرغ ها شدند.

کد خبر 4169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha