نمی خواهیم دوباره شاهد کشته شدن طاهر الچی هایمان باشیم

سرویس ترکیه - 81 نفر از رؤسای کانون های وکلای ترکیه با انتشار بیانیه ای به تهدید دوباره رئیس کانون وکلای دیاربکر به مرگ، واکنش نشان دادند.

به گزارش کردپرس، در پی تهدید شدن ناهید ارن رئیس کانون وکلای آمد (دیاربکر) و همسر و فرزندان او به مرگ، 81 تن از رؤسای کانون های وکلای استان های مختلف ترکیه با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از ارن، از دولت ترکیه خواستار مجازات عوامل کشتار وکلا شدند.

بنا بر اعلام کانون وکلای آمد، گروهی از افراد با انتشار تصاویری از ناهید ارن رئیس کانون وکلای آمد و همسر و فرزندان او در رسانه های مجازی او و اعضای خانواده اش را تهدید به مرگ کردند. وکلای کانون وکلای آمد نیز با مراجعه به دادگستری آمد، از آنها شکایت کردند.

در بیانیه مشترک منتشر شده از سوی کانون های وکلای ترکیه، با اشاره به تهدید شدن ارن آمده است: «تهدید ارن به مرگ ناپذیرفتنی است. ما نمی خواهیم دیگر شاهد کشته شدن علی گوندای (رئیس اسبق کانون وکلای گوموشخانه) و طاهر الچی (رئیس سابق کانون وکلای آمد) باشیم.»

آنها از دولت و تمام سازمان های مربوطه خواستار پیگیری این ماجرا، شناسایی و مجازات عاملان آن شدند و اعلام کردند که در کنار ناهید ارن خواهد بود.

کد خبر 42220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha