هدف ما براندازی دولت فعلی است/باید فرودستان را سازماندهی کنیم/قدرت را به مردم باز می گردانیم

سرویس ترکیه - مدحت سنجر براندازی دولت حاکم را هدف اصلی HDP از مبارزات انتخاباتی اعلام کرد.

به گزارش کردپرس، مدحت سنجر رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) هدف از مبارزه های انتخاباتی HDP را براندازی دولت حاکم و بازگرداندن قدرت به مردم دانست.

بنا بر گزارش پایگاه رسمی HDP، سنجر با شرکت در دوازدهمین نشست عمومی کنگره دموکراتیک خلق ها (HDK) در سخنانی درباره انتخابات پیش رو، گفت: «این انتخابات چیزی بیش از یک انتخابات عادی است. روند برساخت رژیم خودکامه فعلی همچنان ادامه دارد. بلوک قدرت برای ماندگاری خود از همه امکان ها استفاده می کند. هدف اولیه ما در این انتخابات باید توقف روند برساخت این رژیم خودکامه باشد. ما هدف استراتژیک و حیاتی دیگری نیز داریم و آن براندازی دولت حاکم است. هدف اصلی ما گرفتن قدرت از این رژیم و بازگردانی آن به همه مردم جامعه است.»

رئیس مشترک HDP، یکی دیگر از اهداف مهم این حزب برای پس از انتخابات را «آوردن سیاست به عرصه اجتماعی» اعلام کرد و گفت: «شعار مهم ما اجتماعی کردن سیاست و سیاسی کردن جامعه است. پس از انتخابات و براندازی دولت حاکم، باید مسیر را برای آغازی جدید هموار کنیم و قدرت را به جامعه بازگردانیم.»

او تنها راه بازگرداندن قدرت به جامعه را «سازمان دهی طبقات فرودست و اقلیت ها و اقشار تحت ستم» دانست و گفت: «شروع تازه با شعار "آوردن سیاست به عرصه اجتماعی" به معنای هموار کردن راه برای ساختن زندگی نو است.»

کد خبر 42267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha