توسعه شبکه فیبرنوری به ارتقای  کیفیت زندگی کمک می کند

سرویس کرمانشاه _ شهردار کرمانشاه گفت: توسعه شبکه فیبر نوری موجب ارتقای فضای کسب و کار و بهتر شدن کیفیت زندگی شهری خواهد شد.

به گزارش کردپرس؛ نادر نوروزی گفت: مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه تمام تلاش خود را جهت رسیدن به یک زندگی مطلوب شهری به کار بسته و در این راستا توسعه فیبر نوری با سرمایه گذاری ۷ هزار میلیاردی را اجرایی کردیم که طی آن سرعت اینترنت در شهر کرمانشاه دست کم ۵۰ برابر افزایش می یابد.

نوروزی ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای که با شرکت آسیاتک منعقد شده قرار است عملیات اجرای خطوط فیبر نوری به سرعت در کل مناطق کرمانشاه اجرایی گردد و قطعاً توسعه شبکه فیبر نوری موجب افزایش کیفیت زندگی شهری می گردد.

شهردار کرمانشاه افزود: این قرارداد به مدت ۲۰ سال بین شهرداری و شرکت آسیاتک منعقد گردیده و طی آن ضمن افزایش سرعت اینترنت در راستای ایجاد اقتصاد پایدار، شهر هوشمند، ارائه خدمات بهتر و مناسبتر، هوش مصنوعی، خدمات برخط، مدیریت هوشمند شهری و … گام بر خواهیم داشت.

شهردار کرمانشاه گفت: عملیات اجرای خطوط فیبر نوری در کل شهر کرمانشاه به طول ۲۸۰ کیلومتر پیاده سازی و اجرا می شود ، این پروژه یک موفقیت بزرگ برای شهر کرمانشاه محسوب می گردد و برای به نتیجه رسیدن آن کار ، پیگیری و جلسات فراوانی صورت گرفته و نکته حائز اهمیت در این قرارداد هم این است که در یکی از بندهای این قرارداد شهرداری کرمانشاه ، شرکت آسیاتک را ملزم به استفاده از نیروهای بومی در اجرای این پروژه نموده است.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه موجب اشتغالزایی صدها جوان بصورت مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد.

کد خبر 43278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha