میانگین فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به هر ساعت یک نفر رسید

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: روز گذشته ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان، جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به در استان به ۲ هزار و ۳۹۵ نفر رسید.

به گزارش کردپرس، دکتر جواد آقازاده افزود: در شبانه روز گذشته ۲۰۷ بیمار کرونایی دیگر در بیمارستان‌های استان بستری شدند که نشان‌دهنده روند افزایشی ابتلا به این بیماری در شهرستان‌های مختلف است.

او ادامه داد: با افزایش این تعداد، بیماران بستری با سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان غربی به یک‌هزار و ۵۹۶ نفر رسید.

آقازاده اظهار کرد: از این تعداد ۲۹۵ نفر در بخش آی سی یو بستری بوده و ۸۳ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: همچنین در این مدت، ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان، جان خود را از دست دادند و 10 نفر از فوتی های با تست منفی در روزهای گذشته فوت کرده اند.

او مجموع بیماران فوت شده مبتلا به کرونا در استان را ۲ هزار و ۳۹۵ نفر اعلام کرد و گفت: از فوت شدگان ۲۴ ساعت گذشته، ۶ نفر در ارومیه، چهار نفر در هریک از شهرهای مهاباد و خوی، ۲ نفر در هریک از شهرهای میاندوآب، سلماس و سردشت و یک نفر در هریک از شهرهای پیرانشهر، بوکان، پلدشت و نقده جان خود را از دست دادند.

کد خبر 433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha