شایعاتی در مورد  جذب فعالين ستاد انتخاباتي دولت در علوم پزشكي كردستان و ضرورت شفاف سازی

سرویس کردستان_ در روزهای اخیر شایعات و تحرکات مشکوکی را شاهدیم که نشان از تلاش برای جذب فعالان ستاد انتخاباتی دولت در علوم پزشکی کردستان آن هم در آستانه ورود به موج چهارم کرونا دارد و ضرورت شفاف سازی این دستگاه در این مقطع حساس در این خصوص به شدت احساس می شود.

به گزارش کرد پرس؛ شايعات دريافتي از علوم پزشكي كردستان حاكي است در آستانه شيوع موج چهارم كروناي جهش يافته و در حالي كه تمامي كادر بهداشت و درمان هم و غم خود را براي مبارزه با اين بلاي بشريت گذاشته اند، تيم مديريت ستاد انتخاباتي دولت دوازدهم در كردستان در حال ساماندهي فعالان بر ستادي دولت برای جذب موردی و خارج از فراخوان قانوني ايشان در قالب هيئت علمي و نيروي قرادادي در دانشگاه علوم پزشكي در رشته هاي غير ضروري و غير مرتبط با درمان و مقابله با كرونا به بهانه شيوع موج چهارم كروناست .
شايسته است كه مسئولين علوم پزشكي كردستان هر چه سريعتر اين دغدغه را شفاف سازی و اطلاع رساني کنند.
ضرورت شفاف سازی علوم پزشکی در این خصوص بسیار مهم است تا این مورو هم مانند خبر مشاهده اولين نمونه كروناي جهش يافته انگليسي در کردستان تبدیل به یک معضل رسانه ای نشود. البته شاید در این مورد برخی مدیران این دستگاه از گل آلود شدن آب بدشان نیاید لذا ضروری است دستگاه های ناظر و نظارتی نیز به موضوع ورود داشته باشند.

کد خبر 4805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha