دستور وزیر بهداشت برای پرداخت معوقات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- وزیر بهداشت در این دیدار در خصوص درخواست استاندار آذربایجان غربی برای پرداخت کارانه پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان، پرداخت اضافه کاری و معوقات نیز دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش کردپرس، امروز 18 اسفند ماه استاندار آذربایجان غربی به منظور تسریع در بهره برداری از پروژه های بیمارستانی پیرانشهر، اشنویه و شاهین دژ و افزایش کارانه و پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان با وزیر بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، مقرر شد که بیمارستانهای در دست ساخت در شهرستانهای پیرانشهر، اشنویه و شاهین دژ با تخصیص اعتبار لازم پیش از پایان کار دولت به افتتاح برسد.

همچنین بیمارستانهای تکاب و جامع زنان ارومیه نیز در سفر وزیر بهداشت که به زودی اتجام خواهد پذیرفت به افتتاح و بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت در این دیدار در خصوص درخواست استاندار آذربایجان غربی برای پرداخت کارانه پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان، پرداخت اضافه کاری و معوقات نیز دستورات لازم را صادر کرد.

تامین نیازهای لازم استان برای مدیریت و درمان مطلوبتر بیماری کووید_۱۹ و نیز ساخت مراکز بهداشت و درمان در مناطق کمتر برخوردار از دیگر مباحث مورد اشاره در دیدار استاندار آذربایجان غربی و وزیر بهداشت بود.

به گزارش کردپرس، امروز فعال صنفی حوزه سلامت در گفت و گو با کردپرس از تعویق ٩ ماه اضافه کاری، ٥ماه کارانه، دو سال حق لباس، شش ماه حق مسکن، یک ماه حقوق نیروهای شرکتی و خدماتی، ٦ماه کارانه پزشکان، حق مهدکودک ، حق ماموریت و حقوق بازنشستگان سال ٩٩ خبر داد و گفت: علیرغم پیگیری و مکاتبات فراوان با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و سایر ارگان ها و نهاد های استانی مسئولین دانشگاه در جهت پرداخت معوقات و رفع نارضایتی کارکنان خدوم این دانشگاه اقدام قابل ملاحظه ای انجام نداده اند.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

معوقات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی همچنان معلق!

کد خبر 6015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha