آخرین تحولات در زمینه مذاکرات هیأت اقلیم کردستان در بغداد

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو شبک ائتلاف فتح در مجلس عراق تأکید کرد نشست های هیأت مذاکره کننده اقلیم کردستان در بغداد درباره بودجه همچنان بدون دستیابی به نتیجه ادامه دارد.

به گزارش کرد پرس به نقل از بغداد الیوم، "محمد ابراهیم شبکی" در این باره گفت: نشست های هیأت مذاکره کننده اقلیم کردستان در بغداد با جریانات سیاسی و مسئولان دولتی از دیروز همچنان بدون وقفه ادامه دارد. اما تاکنون هیچ گونه توافق و راه حل نهایی درباره لایحه بودجه سال 2021 به دست نیامده است

الشبکی پیش بینی کرد در دو روز آینده توافقی حاصل و اختلافات درباره سهم اقلیم کردستان از بودجه سال 2021 حل شود و بودجه در آخر هفته آینده تصویب شود.

این عضو ائتلاف فتح تصریح کرد: مذاکرات در حال حاضر در فضای مثبتی در جریان است و همه طرف ها در تلاش برای دستیابی به راه حل و جلوگیری از تشدید اختلافات هستند.

یادآور می شود احمد صفار عضو فراکسیون حزب دمکرات کردستان روز گذشته اعلام کرد هیأت مذاکره کننده اقلیم کردستان که در بغداد به سر می برد بر ضرورت تصویب متن ردیف های بودجه مربوط به اقلیم در لایحه بودجه، براساس متن اولیه ارسالی از سوی دولت مصطفی کاظمی اصرار دارد و تغییرات ایجاد شده در آنها در کمیسیون اقتصادی مجلس عراق را قبول ندارد.

کد خبر 6597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha