نحوه حضور کارمندان شهرستان های ایلام ابلاغ شد

سرویس ایلام - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری ایلام در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط کرونا در استان، نحوه حضور کارمندان شهرستان های ایلام ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، معروف بسطامی اظهار کرد: در شرایط کنونی و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی، یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری کارهای محوله را انجام دهند، سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.

رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان هم‌چنین در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهرستان‌های قرمز عنوان کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق، در ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکار کارهای مربوطه را انجام دهند، البته نحوه دورکاری کارمندان با موافقت مدیر هر قسمت خواهد بود.

وی گفت: در شهرستان‌های قرمز و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار کارهای مربوطه را باید انجام دهند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام از مجموع ۱۲ شهرستان استان ایلام دو شهرستان آبدانان و دهلران در وضعیت قرمز و شهرستان‌های ایلام، چرداول و ایوان، دره شهر در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

کد خبر 7303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha