شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام ۲ برابر متوسط شاخص‌های کشوری

سرویس ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۳۵ هزار و ۵۳۳ نفر خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام ۲ برابر متوسط شاخص‌های کشوری است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد کریمیان گفت: بر اساس متوسط شاخص‌ها در هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت؛ تعداد مبتلایان به کرونا در استان ایلام ۲ برابر کشور است.

وی تاکید کرد: با تداوم پیک چهارم و کاهش رعایت پروتکلهای بهداشتی در سطح جامعه ممکن است آمارهای مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا افزایش پیدا کند و روزهای سخت و نفس‌گیری را همانند آبانماه سال گذشته تجربه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خصوص آخرین آمارهای کرونا در ایلام اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

کریمیان گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۷۴۳ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: چهار مورد فوتی امروز شامل شهرستان آبدانان ۲ فوتی، شهرستان مهران یک فوتی و شهرستان دره شهر یک فوتی بوده است.

کد خبر 8799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha