کارت قرمز به مدیریت مقابله با کرونای آذربایجان غربی/ ادامه داستان تکراری معوقات دانشگاه علوم پزشکی!

سرویس آذربایجان غربی- مسعود مجرد، فعال صنفی حوزه سلامت می گوید: در پی عدم پرداخت معوقات برخی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی، فشار کاری و دغدغه مشکلات مالی باعث صدمات روحی و روانی به پرسنل شده و این مشکلات، شرایط کاری و ارائه خدمات به مردم را برای کارکنان دانشگاه سخت تر خواهد کرد.

مسعود مجرد در گفت و گو با کردپرس ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات مسلمین در ماه مبارک رمضان و نکوداشت 11 اردیبهشت؛ روز جهانی کار و کارگر، این روز را به تمامی نیروهای خدوم به ویژه همکاران خدماتی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی تبریک گفت و بیان کرد: رابطه با معوقات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بنده ترجیح دادم مدتی سکوت کنم تا همکاران شاهد باشند که دانشگاه علوم پزشکی در سکوت به روند قبلی خود ادامه خواهد داد .

او افزود: بعد از تجمع تعدادی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در اواخر اسفند ماه سال گذشته با توجه به جمله تکراری ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مدیر امور مالی دانشگاه مبنی بر اینکه "تا برخی ها مطلع می شوند که پولی برای دانشگاه واریز می شود افرادی کمپین اعتراضی تشکیل می دهند تا کارکنان دانشگاه تصور کنند که باعث و بانی پرداخت معوقات این افراد بوده اند"!.

مجرد ادامه داد: دقیقا یک روز بعد از تجمع 24 اسفند اخباری در فضای مجازی و رسانه های خبری استان مبنی بر دستگیری تعدادی از مدیران میانی دانشگاه علوم پزشکی توسط سربازان گمنام امام زمان منتشر شد که باعث خوشحالی جمع کثیری از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به خاطر مبارزه با فساد شد و امیدوار هستیم که این روند ادامه پیدا کند .

فعال صنفی حوزه سلامت اظهار داشت؛ اکنون بعد از گذشت چهل و پنج روز از سال جدید تنها حقوق فروردین کارکنان پرداخت شده است و حتی حقوق فروردین نیروهای خدماتی شرکتی تا کنون پرداخت نشده است. حداقل به پاس خدمات صادقانه نیروهای کارگری و به مناسبت روز جهانی کار و کارگر انتظار می رفت که حقوق و معوقات آنان به روز پرداخت می شد .

او اضافه کرد: علاوه بر آن پنج ماه اضافه کار و پنج ماه کارانه و حق مسکن و حق لباس و حق الزحمه کرونا مربوط به کارکنان فوریت پزشکی همچنین سنوات و مرخصی مربوط به نیروهای قراردادی تبصره 3 و 4 نیز پرداخت نشده و همکاران نسبت به این شرایط معترض هستند.

در ادامه مجرد به وضعیت قرمز استان در هفته های متوالی اشاره کرد و گفت: متاسفانه هر روز شاهد فوت تعداد زیادی از هموطنان عزیز در سطح استان هستیم، بنابراین باید به مدیریت مقابله با کرونا در استان باید کارتی به رنگ وضعیت استان داده شود.

فعال صنفی سلامت در پایان مجددا از مسئولین استانی و نهاد های نظارتی خواستار رسیدگی به مشکلات مدافعین سلامت استان آذربایجان غربی شد و تاکید کرد: فشار کاری و دغدغه مشکلات مالی باعث صدمات روحی و روانی به پرسنل شده و این مشکلات شرایط کاری و ارائه خدمات به مردم را برای کارکنان دانشگاه سخت خواهد کرد .

کد خبر 8944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha