کرونای هندی وارد آذربایجان غربی شده است؟

سرویس آذربایجان غربی- مسئول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکنون ویروس هندی در استان آذربایجان غربی گزارش نشده است، گفت: نوع جدید ویروس کرونا در شهرستان شوط در حال بررسی است.

به گزارش کردپرس، در موج چهارم کرونا در آذربایجان غربی، خبر ابتلای ٧ کارگر کارخانه ایی در شوط شمال آذربایجان غربی به نوع جدیدی از ویروس کرونا، بر نگرانی از ورود کرونای هندی به استان افزود.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر دار وزارت بهداشت ١٢ اردیبهشت از شناسایی نوع کرونای جدید در شوط در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: ۷ نفر کارگر یک کارخانه که مبتلا به این نوع جدید ویروس کرونا شده اند، از راه دور تحت نظر هستند.

دکتر گویا تاکید کرد: پس از مشهاده موارد مشکوک، بلافاصله تمام کارگران این کارخانه مورد آزمایش قرار داده شده اند که در بین کارگران ٧ بیمار شناسایی شدند که خوشبختانه حال همه خوب هستند و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نداشتند.

امروز هم مسئول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی بیان کرد: آزمایش ها و تست‌های بالینی و pcr کارگران یک کارخانه در شهرستان شوط در حال انجام است و جزئیات به همراه آخرین نتایج بعد از آزمایش ها اعلام می‌شود.

علی احمد آقاپور با بیان اینکه تاکنون ویروس هندی در استان آذربایجان غربی گزارش نشده است، به مهر گفت: نوع جدید ویروس کرونا در شهرستان شوط در حال بررسی است.

او با بیان اینکه هنوز نمی‌توان اظهار نظری در این خصوص داشت، عنوان کرد: بزودی بعد از مشخص شدن نتایج آزمایشات آخرین جزئیات به صورت کتبی در این خصوص اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 9189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha