ممنوعیت گردهمایی انتخاباتی در منازل/ نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان امروز اعلام می شود

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ویژه مهاباد گفت: تمامی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مهاباد، خلیفان و گوگ تپه برای دریافت نتیجه بررسی صلاحیت خود به فرمانداری مراجعه کنند.

به گزارش کردپرس، عارف خدرلو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در راستای اجرای قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور نتیجه بررسی صلاحیت توسط هیات عالی نظارت آذربایجان غربی اعلام و به صورت محرمانه تحویل داوطلبان خواهد شد.

او ادامه داد: تمامی داوطلبان تا ساعت ۱۸ عصر امروز جمعه می توانند ضمن در دست داشتن مدارک شخصی نتیجه بررسی صلاحیت خود را دریافت کنند.

فرماندار مهاباد اظهار داشت: کاندیداهای تایید صلاحیت شده تا زمان شروع قانونی تبلیغات انتخابات حق هیچگونه تبلیغی در فضای مجازی و غیرمجازی اعم از دیوار نویسی، چاپ بنر، پوستر، تراکت و سایر اقداماتی را که به نوعی تبلیغات محسوب می‌شود، ندارند.

خدرلو تاکید کرد: تجمع و گردهمایی برای سخنرانی در منازل نیز برای تبلیغ انتخاباتی با توجه به وضعیت مقابله با کرونا ممنوع است.

او تصریح کرد: هرگونه تبلیغات زود هنگام توسط هیات بازرسی رصد و به مراجع مربوطه اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش کردپرس، امسال ۱۹۷ نفر در سطح شهرستان مهاباد برای انتخابات شوراها ثبت نام کردند، که از این تعداد ۱۶۰ نفر شامل ۲۲ زن و ۱۳۸ مرد برای شهر مهاباد، ۲۶ نفر شامل چهار زن و ۲۲ مرد برای شهر گوگ تپه و ۱۱ نفر مرد نیز برای شهر خلیفان بودند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 9702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha