۶۳ پروند برای واحدهای صنفی متخلف در کردستان تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

به گزارش کرد پرس، فرزاد سردارزاده از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است. 

وی افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفین به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تشکیل شده است. 

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است. 

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و ... را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند. 

وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و ... واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 2770183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha