تاکید استاندار کردستان بر  تاسیس دانشگاه حکمرانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: امید است با پیگیری های لازم، اولین دانشکده حکمرانی زیرمجموعه دانشگاه تهران در استان کردستان تاسیس و از ظرفیت های مهم این دانشکده برای حل مسائل استان بهره گرفته شود.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در پیش نشست همایش «حکمرانی خوب» در استان کردستان با اشاره به اینکه اقتصاد بر موضوع های سیاسی، اجتماعی و امنیتی سایه افکنده است، گفت: این امر به معنی این نیست که ریشه همه مشکلات اجتماعی ما اقتصاد است اما یکی از موثرترین مسائل در حل مشکلات، اقتصاد است.

وی اظهار کرد: باید دستاورد کنفرانس «حکمرانی خوب» به عنوان یک نقطه عزیمت به سمت برنامه ریزی برای استان در نظر گرفته شود.

استاندار کردستان طراحی جدید مسائل و موضوع های استان با تمرکز بر مسائل اقتصادی در کنار سایر مسائل فرهنگی و اجتماعی را از اهداف مهم برگزاری همایش «حکمرانی خوب» در کردستان عنوان کرد.

زارعی کوشا افزود: باید از تمام ظرفیت هایی که در مجموعه علمی و تجربی ما وجود دارد برای حل مسائل و مشکلات استان بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: امید است با پیگیری های لازم، اولین دانشکده حکمرانی زیرمجموعه دانشگاه تهران در استان کردستان تاسیس و از ظرفیت های مهم این دانشکده برای حل مسائل استان با هدف تمرکز بیشتر بر حل مسائل و مشکلات بهره گرفته شود.

استاندار کردستان یادآور شد: دانشکده حکمرانی ۲ سال است که تاسیس شده و ۵۰ نفر از اساتید برجسته کشور، در آن مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 2763615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha