جشنواره جهادگران علم و فناوری کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری و با معرفی نفرات برتر در سالن امامت مجتمع شهید حاج قاسم سلیمانی سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس از سنندج، احمد عینی، معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان در مراسم اختتامیه جشنواره «جهادگران علم و فناوری» که در سالن امامت مجتمع شهید حاج قاسم سلیمانی سنندج برگزار شد، گفت: جشنواره جهادگران علم و فناوری هر ساله در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از جشنواره افزود: ایجاد ارتباط بین نخبگان و جامعه، توانمندسازی نخبگان، جریان‌سازی علم و فناوری در جامعه، نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد بین جوانان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان به شرکت ۸۶ اثر از مخترعان و نخبگان استان به دبیرخانه این دوره از جشنواره اشاره و بیان کرد: از تعداد آثار ارسالی ۲۲ طرح مورد حمایت قرار می‌گیرد و ۱۰ طرح هم به عنوان آثار برگزیده منتخب شدند. 

وی افزود: آثار مورد حمایت به شرکت پیشگامان معرفی خواهند شد و این شرکت برابر با ابلاغ از طرح‌ها و ایده‌های که قابلیت تجاری‌سازی داشته باشند را مورد حمایت قرار خواهد داد.

عینی اظهار کرد: داوران این دوره از جشنواره سیروان محمدی آذر، سیدپیام حسینی ، سیدعلی حسینی، حسین نوری و محمد خورانی را برعهده داشتند که بعد از ارزیابی آثار  نفرات منتخب را به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

وی به اسامی فناوران برتر جشنواره اشاره کرد و یادآور شد:  شاهو مردوخ‌پور، مظهر فردوسی، معین حسین‌پناهی، شاهین ملکی، ارشاد ملکی، سعید ادوایی و شایان امینی به عنوان فناوران برتر این دوره از جشنواره معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان افزود: یاور صلاحی، مریم حسینی و متین اسدی به عنوان آثار شایسته تقدیر و از مستوره جواهری و سارا حق‌شناس به عنوان پایگاه علمی برتر و محمدمیلاد جعفری به عنوان مسئول خبرگزاری علم و فناوری استان تجلیل شد.

کد خبر 2764452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha