اندیشه های قضایی رهبری نشان از توجه ایشان به حقوق مردم است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب نشان از توجه رهبری به حقوق مردم دارد و همه دستگاه ها از جمله دستگاه قضایی باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در همایش اندیشه های های قضایی رهبر معظم انقلاب در سنندج، گفت: اندیشه های رهبر معظم انقلاب در بحث حقوق عامه بسیار ارزشمند، قابل تقدیر، بررسی و تحلیل است.

وی اظهار کرد: این مهم نشان از توجه رهبری به حقوق مردم دارد و همه دستگاه ها از جمله دستگاه قضایی باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: طبق فرموده رهبری، حتی کسانی که مسلمان یا وفادار به نظام نیستند، از حقوق خود برخوردار هستند که نشان از اهمیت حفظ حقوق عامه در نگاه رهبر معظم انقلاب است.

انگاره های ناصحیح نسبت به مردم کردستان باید زدوده شود

استاندار کردستان نیز در این همایش بیان کرد: انگاره های ناصحیح نسبت به مردم استان کردستان باید از افکار عمومی زدوده شود، چرا که این امر به عملی شدن احقاق حقوق عامه به استان کمک می کند.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: صحبت از دولت اسلامی به معنای ساختار اداری موجود بر اساس موازین دین مبین اسلام است که بخش مهم آن حوزه قضا بوده و محور عدالت را در جامعه بر عهده دارد.

وی ایجاد سه قوه در انقلاب اسلامی را با مفهوم و تحقق عدالت عنوان کرد و یادآور شد: اقدامات این سه قوه با هم تکاملی بوده و توجه و تقویت آن هدف عالی جمهوری اسلامی را محقق می کند.

استاندار کردستان گفت: در استان کردستان به عنوان استانی که در آستانه پیشرفت قرار گرفته، تعامل گسترده و مطلوب با حفظ استقلال دستگاه های اجرایی از عوامل مطلوب تحقق این امر است که تعامل دستگاه های اجرایی نیز از مهمترین دلایل تحقق است.

کد خبر 2765876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha