تخریب منزل یکی از فرماندهان نظامی اتحادیه میهنی کردستان و متواری شدن وی

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ نیروی زیادی از کوماندهای امنیتی مسلح، منزل «کوخا دیرین عوزیر» را که خود را یک فرمانده نظامی اتحادیه میهنی کردستان معرفی می‌کرد، در محله «کنکه و» سلیمانیه محاصره کردند و منزل وی به دستور قضایی و به جرم گرفتن باج و مالیات غیرقانونی از مردم، تخریب شد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، پس از بروز اختلاف و درگیری میان «کوخا دیرین عوزیر» و یک فرد سرمایه‌دار یک نیروی کوماندو مجهز به اسلحه سنگین به این منزل نامبرده اعزام شده است.

یبر اساس اعلام رسانه های کردی اقلیم کردستان، همه املاک و منزل «کوخا دیرین عوزیر» با دستور قضایی مصادره شده و دستور بازداشت وی صادر شده است اما به دلیل آنکه نامبرده در منزل حضور نداشته است این نیرو قادر به دستگیری وی نبوده‌ است اما با صدور حکم قضایی املاک و منزل وی ضبط گردیده است.

به گزارش شارپرس، در درون حزب اتحادیه میهنی کردستان به خصوص پس از بروز تیراندازی از سوی «کوخا دیرین» به یکی از برادران یک فرد سرمایه‌دار اهل سلیمانیه عملکرد کوخا دیرین با مخالفتهایی روبرو شده است.

تخریب منزل یکی از فرماندهان نظامی اتحادیه میهنی کردستان و متواری شدن وی

بنا بر گزارشات رسانه خبری شارپرس وی پس از آنکه از قصد نیروهای امنیتی برای اعزام به منزلش مطلع می‌گردد به مکانی نامعلوم متواری می‌شود.

به گزارش یک منبع آگاه هنگامی که این نیروها به منزل وی مراجعه کرده‌اند نامبرده در خانه نبوده است و نگهبانان او از محل وی اظهار بی اطلاعی کرده‌اند.

به گزارش شارپرس به نیروهای امنیتی دستور داده شده است که در منزل «کوخا دیرین» مستقر شوند.

تخریب منزل یکی از فرماندهان نظامی اتحادیه میهنی کردستان و متواری شدن وی

شایان ذکر است که «کویخا دیرین» از عشیرۀ عزیر و یکی از فرماندهان نزدیک به خانوادۀ کسرت رسول علی به شمار می آید. دارا حاج ابراهیم رئیس عشیرۀ عزیر در اظهاراتی به تلویزیون روداو گفت: جوانی که منزلش تحریب شده یکی از افراد عشیرۀ عزیر است و ما نیز از هر اقدامی در راستای مبارزه با فساد استقبال میکنیم و تعلق این شخص به عشیرۀ عزیر نباید سبب بدنامی این عشیره شود.

کد خبر 2766923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha