حمله ترکیه همزمان با خروج آمریکا از منطقه تحت کنترل کردهای سوریه

سرویس جهان- نشریه رزا لوکزامبورگ ادعا کرد همزمان با خروج 900 نیروی نظامی آمریکا از منطقه تحت کنترل کردهای سوریه، حمله زمینی ترکیه برای تصرف این مناطق آغاز خواهد شد.

به گزارش کردپرس، نشریه رزا لوکزامبورگ از تشدید فشارها برای خروج 900 نیروی نظامی آمریکا از سوریه، بویژه منطقه تحت کنترل کردهای سوریه خبر داده است.

این نشریه با اشاره به این که همه بازیگران خارجی بحران در سوریه خواهان خروج سریع نیروهای آمریکا از سوریه هستند، نوشت: فشارهای بی سابقه ای برای وادار کردن نیروهای آمریکا به خروج از منطقه تحت کنترل کردهای سوریه آغاز شده است.

 به نوشته این مجله سیاسی، کردهای سوریه بزرگترین بازنده خروج نیروهای آمریکایی از این کشور هستند زیرا به محض این اتفاق، ترکیه حمله زمینی برای تصرف مناطق باقی مانده تحت کنترل کردهای سوریه را آغاز خواهد کرد.

این نشریه با اشاره به مذاکرات ناموفق میان کردها و دولت مرکزی سوریه نوشت: امیدی هم به توافق کردها با دمشق برای جلوگیری از حمله احتمالی ترکیه وجود ندارد.

 رزا لوکزامبورگ ادعا کرده است در صورت خروج نیروهای آمریکایی، ترکیه و سوریه بر سر کنترل مشترک مرزهای سوریه به توافق خواهند رسید و ترکیه در ازای آن از حلب خارج خواهد شد.

کد خبر 2769475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha