عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

امام جمعه مهاباد گفت: عملیات وعده صادق برای نخستین بار از خاک کشور و با اعلام قبلی در حالی با موفقیت صورت گرفت که چندین کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته بودند. این عملیات ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

بە گزارش کردپرس، ماموستا عبدالسلام امامی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد اظهار کرد: جواب دندان شکن و تنبیهی به رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه با موفقیت کامل همراه بود که بر عزت این نیروی مسلح افزود.

وی اضافه کرد: مقابله و حمله به تروریست ها و زورگویان و کشورهایی همچون رژیم صهیونیستی که دارای بیشترین موشک های کلاهک دار هسته ای هستند، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که در سایه اقتدار نیروهای مسلح به دست آمده است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه قدرت نظامی و تدافعی ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، ادامه داد: خداوند را به خاطر وجود چنین نیروهای ارزشی و وفادار مانند سپاه پاسداران و ارتش مردمی جمهوری اسلامی سپاسگزاریم که عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

ماموستا امامی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: اکنون نیروهای پاسدار ما تنها معطوف به نظامیان نیست و تمام مردم کشور در بخش های مختلف پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ضمن تبریک دوباره فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: نیروهای مسلح ما علاوه بر توانایی در بخش نظامی در سایر حوزه های خدماتی و سازندگی و همچنین رویدادهای داخلی در کنار مردم بوده و خدمات خود را در طبق اخلاص ارایه می کنند.

فرماندار ویژه مهاباد نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمات گذار واقعی مردم است، گفت: این نیروهای ارزشی، مطیع، وفادار و فداکار در حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و خدمت می کنند.

حسن عباسی بیان کرد: عملیات وعده صادق برای نخستین بار از خاک کشور و با اعلام قبلی در حالی با موفقیت صورت گرفت که چندین کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته بودند.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست، اضافه کرد: قدرت بازدارندگی نظام به برکت وجود نیروهای مسلح و حمایت مردمی بوده و نقش ارتش جمهوری اسلامی نیز در کنار سپاه پاسداران غیرقابل انکار است.

در پایان این مراسم از امیر عیسی بیات فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده متحرک هجومی مهاباد و سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه شهدای مهاباد با اهدای لوح از طرف شورای اداری قدردانی شد.

کد خبر 2769582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha