سرنوشت نامعلوم بودجه شهری سقز/ تعلل دستگاه های ناظر در برخورد با مقصرین

سرویس کردستان- پس از رد لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری و مصوب شورای شهر در کمیته تطبیق فرمانداری در اسفندماه، علیرغم اصلاح اولیه لایحه، بدلیل اختلافات بین اعضای شورا و عدم شرکت ۳ نفر در جلسات اخیر تاکنون سرنوشت نامعلومی دارد.

به گزارش کرد پرس، این در حالی است که یک ماه از فصل عمرانی گذشته است و شهروندان انتظار شروع پروژه ها و اقدامات زیربنایی را دارند اما اراده ای برای حل مشکل دیده نمی شود.

تاخیر در رسیدگی و تصویب بودجه شهرداری موجب تعلل در امورات عمرانی، خدماتی و مالی شهری شده و برای شهروندان متقاضی خدمات در واحدهای شهرداری نیز مشکل و سرگردانی ایجاد می کند.

گفتنی است لایحه بودجه امسال شهرداری ابتدا با ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود که در اصلاحیه اخیر به ۸۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته است؛ مصوب شد. 

چند سال است توسعه و پیشرفت سقز قربانی اختلافات و کشمکش های بیهوده شده که متضرر آن شهر مظلوم سقز و شهروندان هستند. اما اینکه نهادهای ناظر و استانی چرا با مقصرین این اختلافات بیهوده برخورد نمی کنند جای شبهه و سوال دارد؟

سئوالی که مطرح است اینکه چرا رئیس شورای شهر، شهردار و فرماندار (به عنوان مقام ناظر بر شورا) پاسخگوی این وضعیت نیستندو چه دلیلی دارد  که مقامات مرتبط استانی به این موضوعات ورود و با مقصرین و ترک فعل کنندگان برخورد نمی کننذ؟!

کد خبر 2769603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha